Blonde + Brown = Bronde Saç Rengi !

Kıyafet modasını takip edelim trendlerden haberdar olalım derken bir de başımıza saç modası çıka geldi. Geçen yıllarda trend olan Ombre her 10 kızdan (ben de dahil) 8 ‘inde vardı ki şükürler olsun Bronde saç rengi moda oldu.

Peki Bronde saç rengi nedir?

Birkaç blog ve yazıda Blonde ve Brunette renklerinin birleşiminden Bronde renginin ortaya çıktığı yazıyor.Ben bu konuda profesyonel saç bakım ürünleri satan Loreal’i referans aldım. Ve mantıken de blonde ve brown’nın karışımından ortaya çıktığını düşünenlerdenim. Rengi ortaya çıkma hikayesi ne sarı renk saç ile dikkatleri üstüme çekeyim ne de kahverengiyle sıradan kalayım her ikisi de olsun ama doğal da dursun diyenlerin saçı bu! Yani benim:) Blake Lively’nin saçını boyatıp paylaştığı fotoğrafa bronde yazması ile ise patladı gitti.

bronde saç

Saçların doğallığını bozmadığı gibi her cilt tonu ile uyum sağlıyor bu yıl herkeste görülecek bir renk. Ombre patlamasından sonra Bronde modasına hazır olun! Hem güneşten açılmış doğal sarı ile kahverengi birleşmesi saça canlılık getirir değil mi:)

bronde saç

Çünkü doğal gölgelere ve ışıltılara sahip bu saç rengi hem esmer, sarışın demeden herkese çok yakışıyor. Hoş bizim kuaförlerin sarı ile kahve geçişlerini güneş açmışcasına doğal yapabileceklerine inanmıyorum. Hatta hiç sanmıyorum ama bir umuttur yaşamak 🙂

bronde saç

