Girlfriend Jeans

Nedir bu Girlfriend Jeans? 2000’li yıllarda moda olan boyfriend jean büyük ses getirmişti, ünlülerin erkek arkadaşlarının dolaplarından almışcasına çılgınlar gibi giydiği bu denimler sokak modasına da uyum sağladı. Fakat ben bu boyfriend modasına hiçbir zaman uyum sağlayamadım. Boyfriend’in aşırı salaş, hımbıl görüntüsü beni cezbetmedi.

girlfriend jean

Salaş ama biraz daha kadınsı, daha derli toplu olmalıydı derken gün geldi ve sevgili modacılar Girlfriend jeans’i ortaya çıkardı. Hem feminen hem rahat! Günlük hayatta rahatlıkla kullanılabileceği gibi gömlek, ceket ve stilettolarla da bakışları üstünüze çekebilirsiniz. Girlfriend’i diğer kıyafetlerimle nasıl kombinleyeceğim çilesi çekmememiz için bol bol kombin fotoğrafı ekledim.

girlfriend denim

girlfriend jeans

Paça boyunun bilek hizasında bitmesi, hafif salaş fakat tek bir topuklu ayakkabıyla kombini anında şık hale getirmesiyle sezonun en trend ürünlerinden olacak gibi. Benim için çoktan yıldızlı bütün puanları aldı bakalım boyfriend kadar üne kavuşacak mı? 🙂

girlfriend kot modası

