Yeni Bir Alışveriş Deneyimi : Vitacost.com!

Malum organik içerikli ürünler Türkiye’de baya uçuk fiyatlara satılıyor. Parabensiz, kimyasal içermeyen ve hayvanlar üzerinde test yapmayan markalar kullanalım ama insani fiyatlarda anlaşalım diyorsanız Vitacost.com tam size göre! Sitede bol bol besin takviyeleri, doğal ve temiz içerikli makyaj ve cilt bakım ürünleri var. Site, Amerika menşeli ve ürünleri Florida’dan gönderiyor.

vitacost alışveriş deneyimi

Yurt dışı sitelerinden ürün almaktan çekinmeyen, gümrükten korkmayan kafası rahat bir insan olduğum için siteyi hemen deneyimlemek istedim. Sipariş ettiğim 3 ürün 15 Gün sonra sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Benim çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Size biraz da aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum:

DERMA E OVERNİGHT PEEL

Normal kozmetikçilerde satılan peelinglerden biraz farklı granülsüz bir peeling. Yatmadan önce yüze sürülüp uyanınca yıkanıyor. Etkileri hızlı sonuç verdiğinden ben granüllü peelinglere elveda dedim sonuçta granüller nazik cildimize zarar verirken yaşlanma etkilerini arttırıyor. Ürün fiyatı 15 $. Bu fiyata alınacak muhteşem bir ürün.

Derma E overnight peel

Overnight Peeling %5 Aha içeriyor. Yani glikolik ve laktik asit. Bu yüzden cildi nazikçe soyuyor güne daha temiz ve yenilenmiş ciltle uyanıyorsunuz. Cildi soyduğu için diğer yandan siyah nokta savaşının en büyük silahı diyebiliriz.Ürün kokusuz. Haftada 2 kez kullanmak yeterli. Ürünün su bazlı bir yapısı var  ve pompalı ağzıyla 2 fıs yapmanız yeterli. İçeriğinde nemlendirici de olduğu için ayrıca nemlendirici sürmenize gerek yok. Derma E markası hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve ürün içeriğinde paraben, sülfat, mineral yağ, glüten, gmo yok. Temiz temiz iç rahatlığıyla kullanılabilecek bir ürün.

 

REVİVA LABS %10 GLYCOLİC ACİD CREAM

Bu krem hem cilt lekelerini hem de güneş hasarlarını ve sivilce izlerini gözle görülebilecek derecede azaltan bir etkiye sahip. Daha önce glikolik asit deneyiminiz yoksa %5 ‘ten başlamak daha mantıklı. Haftada 3 gün yapılması önerilse de şahsen ben 2 kere yapabiliyorum. Cildi hassas olanlar hiç yaklaşmasınlar, önermiyorum.

vitacost alışverişim

Benim cildim kalın ve dayanıklı bir cilt olduğu halde haftada 3 gün yaptığımda elmacık kemiklerim kıpkırmızı oldu ve yarım gün geçmedi. Kremi ilk sürdüğünüz anda yüzünüzde minik karıncalar dolaşıyormuş hissi oluşuyor ve yanmaya başlıyor biraz sinir bozucu fakat siyah noktasız ve lekesiz güzel bir cilt için her şeye değer 🙂  Ürün fiyatı 14 $.

 

RENPURE ORİGİNALS BRAZİLİAN KERATİN CONDİTİONER

Hafif dalgalı ve kabarık saçlara sahip olduğum için fix kullandığım ürünlerden bir tanesi de brezilya şampuan ve bakım kremi. Her türlüsünü denemiş olabilirim:) Fakat Renpure Conditioner ve Aveda Smooth İnfusion Şampuan işte bu diyebileceğim tek ikili!

brezilya fönü bakım kremi

Rutin olarak kullandığım bu ürünler saçımın düzleştirici etkisini artırıyor ve daha yatışmış elektriksiz bir saça sahip olmamı sağlıyor. Ürün fiyatı 5 $. Türkiye’de 55 TL den aşağı alamadığın bakım kremini 5 $ almak  harika değil de nedir! 🙂

 

 

